دیسکوگرافی

مجموعه آلبوم های موسیقی در همه سبک ها

دیسکوگرافی

مجموعه آلبوم های موسیقی در همه سبک ها

آلبوم هایی از Azam Ali



۱ سی‌دی
قیمت : ۹۵۰ تومان


سبک :

world, female vocalists, ethereal, ethnic, new age

لیست آلبوم های در این مجموعه :

Azam Ali – [Elysium For The Brave]

Niyaz – [Niyaz]






سازها :

سنتور، دف، تنبور هندی

هنرمندان مشابه :

Vas
Niyaz

Irfan

Stellamara
Axiom of Choice
Shiva in Exile



مقاله های مرتبط :

Azam Ali

در تهران به دنیا آمد و از چهارسالگی مادرش وی را به هندوستان فرستاد. به مدت یازده سال در مدرسه شبانه روزی در کشور هندوستان بود. در سال ۱۹۸۵ با مادر به آمریکا آمد. سپس با استاد منوچهر صادقی، شاگرد صبا به کار موسیقی پرداخت و هشت سال از او تعلیم گرفت. آنگاه موسیقی کلاسیک غربی خواند و بالاخره وارد کار موسیقی شد. سال ۱۹۹۷ اولین سی دی او را همه شنیدند. سپس با کمپانی آمریکایی قرارداد بست و تاکنون هشت سی دی به علاقمندانش عرضه کرده است. گروه موسیقی “نیاز” را با همسرش رامین ترکیان آغاز کردند. در ساختن موزیکش ساز های هندی و هم ایرانی و هم الکترونیک و از شعرهای مولانا و یا رباعیات اردو استفاده می کند. در چهار سی دی اولش از صدایش به عنوان ساز استفاده کرده و کلامی در آن نیست که دلیل دعوت وی برای برنامه های تلویزیونی و فیلم هاست. فیلم هائی چون متریکس، قصه میلاد مسیح (The Nativity Story)، سریال الینز و دیگر سریال های تلویزیونی ..

آهنگسازی که چهار فیلم با او قبلاً کار کرده، پیشنهاد میکند آوازهای فیلم ۳۰۰ را نیز بخواند..

میگوید: من خودم را به عنوان یک زن ایرانی به اینجا رسانده ام و به فرهنگمان احترام می گذارم و همیشه هم در فعالیت هایی مثل جمع آوری کمک مالی برای زنان افغانستان یا زلزله زدگان بم فعال بوده ام. وقتی من در فیلم (قصه میلاد مسیح) آواز خواندم، حتی یکنفر به من ای میل نزد که بگوید: ما افتخار می کنیم که تو ایرانی هستی و داری در اینجا کار می کنی.” ولی حالا کسانی ایمیل های ناسزا برایم می فرستنند..

اعظم علی

اعظم علی نوازنده و خواننده ایرانی است. او اکنون مقیم لس‌آنجلس است.

زندگی‌نامه :

وی زادهٔ ۱۹۷۰ در تهران است، ولی از سن ۴ سالگی در هند بزرگ شده و از فرهنگ آن کشور تاثیر زیادی گرفته است.[۱] در سال ۱۹۸۵ او و خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کردند و از همان سال‌ها به نوازندگی سنتور روی‌آورد. پس از تکمیل آموزش سنتور نزد منوچهر صادقی راهش را در آواز و خوانندگی ادامه داد. به این ترتیب آواز را به شکل رسمی سنتی در موسیقی کلاسیک غربی ، سنتی ایرانی و هندی و اروپای شرقی دنبال کرد.

: فعالیت‌ها

در سال ۱۹۹۶ با گرگ الیس گروه واس را پایه گذاری کرد که تا سال ۲۰۰۴ چهار آلبوم ارائه کردند. در کنار گروه واس او عضو گروه ایرانی نیاز نیز می‌باشد.

همچنین آوازهای او در موسیقی فیلم‌های مختلفی به‌کار رفته است. از جمله آن‌ها همکاری او با برایان تیلر در فیلم‌های موهبت الهی ، پاپاراتزی و مخصوصا در اجرای آهنگ اینما نوشیف در مجموعهٔ تلویزیونی فرزندان تل ماسه فرانک هربرت است.

از کارهای دیگر او آواز متن سریال تلویزیونی فرار از زندان را می‌توان نام برد. همچنین او به همراه گرگ الیس، بن واتکینز و لکزمی شانکار در فیلم‌های زمین میدان جنگ، اسطوره‌های زمین‌دریا، طلوع مرگ، انقلاب‌های ماتریکس آوازهایی اجرا کرد. او در سال ۲۰۰۷ خواننده اصلی گروه کر در موسیقی فیلم ۳۰۰ به آهنگ‌سازی تلر بیتس بود.






برچسب ها : ethereal , ethnic , female vocalists , new age , world ,
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد